tiistai 11. lokakuuta 2016

Musiikki suosikkeja

 photo musiikki 1 of 4_zpsrczw3yyj.jpg

Olen tykännyt tosi paljon lukea tälläisiä postauksia viime aikoina ja muutaman uuden kappalesuosikin olenkin näiden kautta löytänyt. Postauksista innostuneena halusin kokeilla tehdä tälläisen itsekin.

Viimeakoina olen viihtynyt erityisen paljon ruotsalaisen metalli bändin, Avatarin, parissa. Olen erityisesti tykästynyt näiden tapaan tehdä videoita! Itse asiassa, juuri videoiden takia olen saattanut kuunnella jonkun kappaleen melkein puhki asti. Tässä muutama ehdoton suosikkikappale tältä porukalta:






Hyvänä kakkosena tulee Eisbrecher, saksalainen musiikkiyhtye. Heidän tyylinsä on elektroniikkaa sekä metallia yhdistelevä, ja he tekevät sen juuri minun makuuni sopivalla tavalla. Näiltä löytyy muutama ihan ehdoton lemppari, joiden parissa on tullut vietettyä aikaa todella paljon. Voisin sanoa, että jokainen tässä postauksessa löytyvä kappale soi ainakin kerran päivässä :D


(tässä kappaleessa hyvä äänentoisto tekee tästä sen jonkin)



 photo musiikki 4 of 4_zpsymc8amh3.jpg

Tämä seuraava on sellainen, josta en ole aikaisemmin tykännyt yhtään. Mielestäni tämän kappaleet olivat jotenkin liian "kimeitä". Mutta, onneksi mieli voi muuttua. Olen niin tykästynyt kuuntelemaan näitä, varsinkin kuvia muokatessa! Kyseessä on Boy Epic. Tämän joissain kappaleissa on vain sitä jotain, mikä iskee. Erityisesti ensimmäisenä alla löytyvässä kappaleessa taustalla kuuluva "pimputus" saa kuuntelemaan yhä uudestaan. Boy Epicin kappaleiden taustat ovat todella voimakkaita ja ajatuksia herättäviä, tykkään!




 photo musiikki 3 of 4_zpshy4cfy0i.jpg

Seuraavaksi ja viimeiseksi tulee pari kappaletta, joista olen pitänyt tosi paljon, mutta joiden esittäjiin saati muuhun tuotantoon en ole sen kummemmin vielä tutustunut. Olen vain tykännyt näistä kappaleista tosi paljon ja ne ovatkin soineet ylempien ohella todella paljon.





Kolahtiko yksikään kappale teidän musiikkimakuun?

Lukisin tälläisiä postauksia lisää tosi mielelläni, joten jos sinulta löytyy: linkkaa alle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera Nikon D7000
Objektiiveina Nikon af-s dx 18-55mm
Nikkor Af-s 55-300/4.5-5.6g VR
Nikkor Af-s 85mm 1.8G